Horváth, GézaDán, Attila2018-05-152018-05-152018-05-15http://hdl.handle.net/2437/252054Szakdolgozatomban egy First Person Shooter (belső nézetű lövöldözős) játék fejlesztését mutattam be, kitérve minden fontosabb fejlesztési lépésre, különösképpen a NPC-ket irányító mesterséges intelligenciára és a mobil eszközökre történő optimalizálásra, mivel ezen a két lépés köré épült a témám. Megvizsgáltam a lehetséges módszereket a mesterséges intelligencia megalkotására, mérlegeltem az előnyöket és hátrányokat, majd kiválasztottam a számomra legmegfelelőbbet, a determinisztikus véges automatát. Ez után következett a játék megalkotása, melynek első lépése a tervezés majd a teszt pályához szükséges asset-ek keresése és letöltése volt. Miután beszereztem minden szükséges csomagot a játék létrehozásához, megalkottam hófödte pályánkat, az NPC-ket és az általunk irányított karaktert.43hunpcvéges automatafinal statemachineneural networkneurális hálóhálózatJátékfejlesztés és NPC vezérlés mobil eszközökreDEENK Témalista::Informatika