Engler, ÁgnesBakai, Éva2013-05-132013-05-132013-04-092013-05-13http://hdl.handle.net/2437/167928Dolgozatomban szeretném megvizsgálni, hogy a tanulás melletti munka hogyan befolyásolja a hallgatók életét és gondolkodását. Jelen esetben a munka alatt a diákmunkát, teljes munkaidős, részmunkaidős, gyakornoki állást és az önkéntességet értem. Mivel elsősorban nem az anyagi részével foglalkozom a témának, hanem azzal, hogy a munkavégzés - legyen az bármilyen formájú - hogyan hat a hallgatókra. Elsőként a hallgatók általános jellemzőit, szabadidő eltöltési szokásait fogom elemezni. Illetve fontosnak tartom tanulmányozni, hogy a felnőtt kor küszöbén álló felsőoktatási hallgatók, a leendő értelmiség, hogyan képzeli el a jövőjét az oktatásban, felnőttképzésben. Majd azt vizsgálom meg, hogy milyen különbségek és hasonlóságok vannak a dolgozó és nem dolgozó hallgatók között. Végül kíváncsi vagyok, mi motiválja őket a munkavállalásra, hogyan tudják azt összeegyeztetni a tanulással és milyen előnyei és hátrányai vannak.52huhallgatókmunkavégzésA munkavégzés hatása a hallgatók tanulmányaira és az élethosszig tartó tanulás szemléletéreDEENK Témalista::Neveléstudományno_restriction