Keszeg, AnnaBarna, Boglárka2017-05-022017-05-022017-04-18http://hdl.handle.net/2437/238886Szakdolgozatom az online női magazinok helyzetét mutatja be Magyarországon, azon belül pedig a Vous magazint, annak működését, felépítését és brandingjét. Az első részben megvizsgáltam a top kilenc leglátogatottabb magyar online női magazint. Ezek rövid leírása, jellemzői olvashatók, amiből kiderül, hol helyezkedik el a későbbiekben aprólékosan bemutatott oldal. A második részben a Vous magazint részletesen, minden főbb szempont szerint elemeztem. Az arculati összetevőktől kezdve, a tartalom és a hitelesség valamint a divat jelenléte is helyt kapott a dolgozat második részében. A bemutatásban kiderül, hogy milyen működési elveket és gyakorlatokat alkalmaz a magazin. A harmadik rész a saját brand felépítéséről és a reklámozásról szól. Itt a közösségi médiafelületek bemutatása és azok kihasználtsága is fontos szerepet kap, hiszen a digitális világban zajlik a magazin élete. A negyedik részben a fókuszcsoportos beszélgetésemet mutattam be, amely egy gimnazistákból és egy egyetemistákból álló csoportból állt. A kutatás során jól kirajzolódott a különbség a két csoport között, melynek az eltérő életkoron kívül a másik generációhoz való kapcsolódás is egyik oka.46huonline női magazinlogóarculatcímlaptartalombrandingA Vous online női magazin működése, felépítése, piaci helyzete és brandingje összevetve más magyar online magazinokkalDEENK Témalista::Kultúratudomány