Szeghalmy, SzilviaVarga, Máté2021-11-182021-11-182021-11-18http://hdl.handle.net/2437/324982A szakdolgozatom keretében egy olyan matematika oktató programot fejlesztettem python programozási nyelven, amely játékos elemeket tartalmaz. Az alkalmazás menüjét a pyqt5, a játék részét a pygame csomag segítségével készítettem el. A menüben a belépés vagy regisztráció után a felhasználó ki tudja választani a kívánt témakört, amellyel játszani szeretne. Ezután elindíthatja a játékot, ahol két játékos vagy csapat harcol egymás ellen. Mindkét szereplőt egy-egy kalózhajó szimbolizálja. Minden egyes helyesen megválaszolt kérdés után az ellenfél egy életet veszít. Az a csapat veszít, akinek először elfogy az élete.38hujátékosításoktatóprogramjáték alapú tanulásJátékos matematika oktatóprogram alsó tagozatosoknakDEENK Témalista::Informatika