Fodor, PéterPrezenszki, Alex2015-04-132015-04-132015-04-10http://hdl.handle.net/2437/209058Záródolgozatomban a magyar futballszurkolói szubkultúra médiareprezentációját vizsgálom, azon belül is legfőképpen a – hazánkban a 2000-es évek elejétől elterjedő – világhálón megfigyelhető online kommunikációjukat és webes megjelenésüket. Munkám során részletesen kitérek olyan tényezőkre, hogy az internet elterjedésével hogyan változott meg a magyar szurkolók kommunikációja az ezredforduló után, hogyan használják ki a közösségi média nyújtotta lehetőségeket, valamint hogyan jelenik meg a szurkolói szcéna a különféle online médiumokban. Mindemellett arra is választ keresek, hogy milyen kép jelenik meg a társadalom tagjainak fejében a médiumok által publikált cikkek alapján, illetve mik a benyomásaik a szubkultúráról.37huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországmédiafutballszurkolókommunikációA magyar futballszurkolói szubkultúra médiareprezentációjaThe media representation of the Hungarian football fan subcultureDEENK Témalista::Társadalomtudományok