Horváth, GézaVályogos, Ádám2022-11-162022-11-162022-11-16https://hdl.handle.net/2437/340406Egy szimulációs program elkészítése Unreal Engine 4 felhasználásával. Az utóbbi években rohamos fejlődésnek indult a mesterséges intelligencia, illetve annak különböző felhasználási módjai. Napjainkban rengeteg helyen megtalálható a mesterséges intelligencia, akár olyan területeken is, ahol az ember elsőre nem is gondolná, mint például épületek és modellek optimalizálásától kezdve a mobiltelefonokba épített képszerkesztő algoritmusokig. A játékfejlesztés több évtizedes múlttal rendelkezik és kiváló táptalajt nyújthat új vagy meglévő mesterségess intelligencia modellek kutatása számára. A dolgozat témája egy szimulációs játék fejlesztése amely segítségével extrém környezetben folytatható emberi viselkedést szimuláló determinisztikus véges automata típusú mesterséges intelligencia.39hujátékfejlesztésUnreal Engine 4szimulációmesterséges intelligenciaJátékfejlesztés objektumorientált környezetbenDEENK Témalista::InformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.