Gál, TímeaVarga, Kitti2023-12-182023-12-182023-10-25https://hdl.handle.net/2437/363757Dologozatom a közösségi média befolyását kívánja feltárni a fenntartható fogyasztói magatartás elérésében, online vásárlás során. Manapság a mindennapjaink szerves részévé vált a közösségi média böngészése. Ezek a felületek nagy befolyással vannak a fogyasztói magatartásra, ezáltal az online vásárlásokra is. Ezen felületeken legtöbbször a fogyasztásra bíztatják az ott nézelődőket. A hirdetésekkel, akciókkal teli oldalak nagyban hozzájárulnak az impulzív, átgondolatlan vásárlásokhoz. Az említett platformokon fontos lenne a vásárlás tudatosságáról, fentarthatóságáról is beszélni. Kutatásom során elemeztem ezen tényezők meglétét, és a fogyasztók hajlandóságát a tájékozódásra.51hukörnyezetvédelem, vásárlás, internetA közösségi média szerepének vizsgálata a fenntartható fogyasztói magatartás befolyásolásában az online vásárlás soránExamining the role of social media in influencing sustainable consumer behavior during online shoppingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.