Bagdi, RóbertGyőri, Kristóf2024-06-182024-06-182024-04-24https://hdl.handle.net/2437/373339A szakdolgozatom az online média szerepét hivatott bemutatni a Hotel Kamilla**** Balmazújváros példáján. Az első fejezetben megvizsgáltam a témához kapcsolódó szakirodalmakban megtalálható fogalmakat. A második fejezetben bemutattam a kutatásom eszközeit és felvezettem a kérdéseimet és céljaimat. A harmadik fejezetben a szálloda marketing tevékenységeit értékeltem és mutattam be. A negyedik fejezetben egy SWOT analízis segítségével mutattam be a szálloda erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit. Az ötödik fejezetben következtetéseket vontam le a kapott eredményekből és javaslatokat tettem a szálloda online marketingjének fejlesztésére.61huonlinemarketingszállodaAz online médiumok szerepe a szállodai marketingben a Hotel Kamilla**** Balmazújváros példájánThe role of online media in hotel marketing by the example of Hotel Kamilla**** BalmazújvárosKözgazdaságtudományKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.