Szűcs, Róbert SándorKovács, Krisztina2022-10-212022-10-212022-10-19https://hdl.handle.net/2437/337844Szakdolgozatomban a fogyasztói etnocentrizmust vizsgáltam. Témámat a tejtermékek piacára szűkítettem le. Választásomat azzal indokolnám, hogy a mai felgyorsuló, globalizálódó világunkban úgy tűnik egyre kevesebb szerepet kapnak a hazai értékek, így termékeink is, de nem haladhatunk el mellettük! Talán most a legidőszerűbb értékeink védelme, melyben segítségünkre lehet a fogyasztói etnocentrizmus. Továbbá annak tudatos felhasználása a marketingben. Témám aktualitását adja még, hogy kereskedői oldalról megjelent a magyar termékek népszerűsítésére való törekvés, a védjegyek ismertségének fokozása.55hufogyasztói etnocentrizmustejtermékekmagyar termékekvédjegyekFogyasztói etnocentrizmusConsumer ethnocentrismDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány