Buzás, FerencKerekes, Tibor2014-05-292014-05-292014-04-092014-05-29http://hdl.handle.net/2437/193549A szakdolgozat az FMCG (gyorsan forgó áru) piac élelmiszer szektorának megvizsgálását mutatja be.Kulcsfontosságú megismerni és megérteni a fogyasztói szokásokat ahhoz, hogy meg tudjon felelni egy kereskedelmi egység a piaci elıírásoknak, tendenciáknak. Szakdolgozatomban megvizsgáltam hogy a válság óta hogyan alakultak a fogyasztói szokások az FMCG piacon, milyen termékek kerültek elıtérbe, melyek estek ki a fogyasztók látóterébıl, melyek azok a bevásárló egységek, ahol a fogyasztók elköltik a pénzüket és melyek azok, amelyek kisebb szeletet tudnak kiszakítani a piaci részesedésűl.44huFogyasztói szokásokFogyasztói szokások vizsgálata az FMCG piac food szektorában a Forrás Áruház Kft. tapasztalatai alapjánConsumer habit examination in the food sector of FMCG market based on experiences of the Forras Aruhaz Ltd.DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány