Kindrusz, PálBaloghné Pénzes, Anikó Róza2022-04-142022-04-142022-04-14http://hdl.handle.net/2437/330680Dolgozatomban a „Kritériumorientált, diagnosztikus mérési-értékelési rendszer az individuális- és differenciált csoportos fejlesztéshez” mérési rendszer elméleti alapjait tekintem át. Kitérek a BGR jellemzőire, a MTA-SZTE Képességfejlődés Kutatótócsoport kutatási eredményeire, Nagy József e területtel kapcsolatos megállapításaira. Ismertetem a dolgozat statisztikai alapjait. Méréseket végeztem a Baltazár Dezső Református Általános Iskola 3. és 5. évfolyamán, szóismeret és műveleti sebesség területén. A munkába bevontam munkatársaimat, így ők is képet alkottak a mérési rendszer jellemzőiről. Az eredmények alapján következtetéseket vontam le.73hukritériumorientáltdiagnosztikusmérés-értékelési rendszer„Kritériumorientált, diagnosztikus mérési-értékelési rendszer az individuális- és differenciált csoportos fejlesztéshez” mérési rendszer bevezetésének tapasztalatai a Baltazár Dezső Református Általános IskolábanDEENK Témalista::Neveléstudomány