Kontor, EnikőTamáskó, Anna2015-11-022015-11-022015-10-30http://hdl.handle.net/2437/217732Szakdolgozatom témája a vasárnapi zárva tartás kiskereskedelemre gyakorolt hatása Magyarországon. Áttekintem az élelmiszer kiskereskedelem helyzetét és tanulmányozom szereplőinek tapasztalatait munkám során. Egy hazai érdekeltségű élelmiszerlánc üzleteinek forgalmi változásait és üzleti partnereinek eddigi észrevételeit figyelembe véve, keresem a választ arra a kérdésre, hogy mely napokra helyeződött át a bevásárlás súlypontja. Ismertetem az élelmiszer kiskereskedők által alkalmazható marketingeszközöket, végezetül pedig javaslatot teszek a forgalmi csökkenés enyhítésére.50huMarketingzárva tartásA vasárnapi zárva tartás hatása az élelmiszer kiskereskedelembenEffects of the regulation of the opening hours in food retailEffects of the regulation of opening hours in food retailDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány