Szűcs, Róbert SándorKovács, Miklós2025-01-132025-01-132024-10-27https://hdl.handle.net/2437/384824A BOX-TRADING KFT. beszerzési és értékesítési stratégiájának elemzése feltárta a vállalat ezen két területének fontosságát, amely hozzájárul hosszú távú versenyképességéhez és fenntartható növekedéséhez. A beszerzési stratégia középpontjában a megbízható beszállítói kapcsolatok kiépítése, költséghatékony megoldások alkalmazása és a beszállítói kör diverzifikálása áll. Ezzel szemben az értékesítési stratégia célja a piaci pozíció erősítése és az ügyfelek igényeinek teljes körű kielégítése. A cég nagy hangsúlyt fordít az ügyfeleinek nyújtott szolgáltatások fejlesztésére, többek között ügyfélinterjúk segítségével, elégedettség mérésével és a termékfejlesztési irányok meghatározásával. A stratégia fontos része a gyors alkalmazkodás a piaci változásokhoz, amely versenyelőnyt biztosít a konkurenciával szemben.52hubeszerzési stratégiaértékesítési stratégiakkvA BOX-TRADING KFT. beszerzési és értékesítési stratégiájaThe procerument and sales strategy of BOX-TRADING KFT.KözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.