Fehér, AndrásMészáros, Ágnes2018-10-302018-10-302018-10-25http://hdl.handle.net/2437/258424Dolgozatomban azt helyezem a középpontba, hogy a reklámok, kampányok sokaságában, hogyan próbálják a szakértők és a cégek magukra vonni a figyelmet, kiemelten az online térben és ezt követően hogyan lehet fenntartatni a figyelmet hosszabb távon is. Azonban érdekel az is, hogy az elterjedt online marketing eszközök mennyire érik el sikeresen az embereket, illetve hogy a közösség hasznosnak, érdekesnek vagy éppen károsnak, idegesítőnek találja azokat. Emellett kíváncsi vagyok arra, hogy az emberek mennyire vannak tisztában azzal, hogy adataik biztonságban vannak, valamint az adataik tárolásra kerülhetnek a különböző közösségi felületeken.66huKözösségi médiahirdetésekA közösségi média felhasználók online hirdetésekkel kapcsolatos preferenciáiSocial Media users' preferences for online advertisingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing