2008-12-142008-12-149632247957http://hdl.handle.net/2437/61626Az elmúlt években nem egy előadáson hallhattuk, cikkben olvashattuk, melyek azok a termékek, szolgáltatások, amik az interneten keresztül jól értékesíthetők. Az aktuális eladási toplistákon, a legnagyobb webáruházak polcain mindig szerepel a könyv, a cd, a video, a számítástechnikai, elektronikai és híradástechnikai eszközök. A Szájtpropaganda arra vállalkozik, hogy bemutassa, milyen eszközrendszer szolgálja a hatékony online marketingmunkát, hogyan lehet ajánló rendszereket alkalmazva növelni az internetes értékesítés volumenét. A könyvben szereplő collaborative filtering megoldásokat és az ajánló rendszereket, a piacvezető amerikai dotcom vállalatok már évek óta sikerrel alkalmazzák.9632247957http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibKLT00363480bibKLT00363480