Holbné Nábrádi, ZsófiaJuhász, CsabaJánváriné Bacsó, Tünde2025-12-122025-12-122025-10-19https://hdl.handle.net/2437/399775Diplomadolgozatom célja az volt, hogy megvizsgáljam, miként hat a social média a Z generáció tagjaira, mind a magánéleti, mind baráti és egyéb területeken. Igyekeztem a generáció minden korosztályából minél több fiatalt megszólítani, hogy átfogóbb és pontosabb képet kapjak arról, milyen hatással van az életükre a közösségi média. A kérdőív kitöltésével megismertem azokat a tényeket, hogy nem csak a korosztályokon belül vannak eltérések, de már a nemek között is láthatók különbségek a hatások között.68huPszichológiai kutatásZ generációSocial mediaközösségi médiainfluencerFogyasztói magatartás vizsgálata a közösségi médiában a Z generáció tagjainak a körébenPszichológia::Pedagógiai pszichológiaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.