Halász, Gábor JózsefSzűcs, Ádám2023-04-282023-04-282023-04-27https://hdl.handle.net/2437/351197Dolgozatom elején kitérek a játékfejlesztés történelmére. Majd bemutatom a klasszikus számítógépes kártyajáték a Pasziánsz történetét. Egy részben a szakdolgozati témám játékára a Snapszerre, valamint annak megjelenésére térek ki. Ezek után a fejlesztői környezetet a Unity játékfejlesztő motort, és annak felépítését, majd az általam választott objektumorientált programozási nyelvet a C#-ot mutatom be. Továbbá kiemelem a a játékprogramom fontosabb elemeit, kódrészleteit és részletesen kifejtem azokat. Végül az összegzésben beszélek a fejlesztés alatt elkövetett hibáimról, hiányosságokról, észrevételeimről.40huJátékfejlesztésUnityC#Játékprogramok írása: SnapszerDEENK Témalista::InformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.