2008-11-182008-11-189639637041http://hdl.handle.net/2437/15443Ebben a kötetben a szerzõ, Ted Boardman, a térgrafika és -animáció egyik piacvezetõ programjához kínál átfogó útmutatót. Nem csak azt tanulhatjuk meg belõle, hogyan készíthetünk modelleket és animációkat a 3DS Max 7-ben, hanem megérthetjük a program mûködési elvét is. A könyv példáinak és gyakorlatainak elvégzése során felfedezzük a Max 7 új szolgáltatásait, amelyek még erõteljesebbé és könnyebben használhatóvá teszik a programot. Akár kezdõk, akár öreg rókák vagyunk, akik hatékonyabbá szeretnék tenni a munkát, az alábbi témakörök részletes tárgyalásából sok hasznos dolgot tanulhatunk:Hatékony modellezés síkbeli alakzatokkaRugalmas modellezés görbék kifeszítéséveA jelenetek megvilágításának és az anyagok használatának legjobb módjai, amelyek a lehetõ leggördülékenyebbé teszik az együttmûködést más alkalmazásokkal, például a Discreet Combustion programjával a csoportmunka soráA pontosabb szabályozást lehetõvé tevõ animációs eljárások és szerkesztõeszközök, például a Dope Sheet és a Curve Editor használata, különös tekintettel a változó sebességû tárgyak modellezésérGõz és füst utánzása a Particle Flow és más részecskerendszerek segítségéveDinamikaszimuláció a reactorral: bonyolult animációk egyszerû létrehozása9639637041http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibFSZ1220803bibFSZ1220803