Hernádi, LászlóGall, Ildikó2011-10-272011-10-2720112011-10-27http://hdl.handle.net/2437/116258Az üzleti terv bemutatja a 2011-ben induló Olvasó- Art Kft. működését ezen belül a magyarországi könyvpiacra való belépését. A kutatás során részt vettem egy könyvkiadás folyamatában. Az üzleti terv elkészítésénél választ kaptam mennyire fontos egy cég életében a terv, ugyanis annak a cégnek, amely nem készít tervet nincs jövője. A könyvpiac részletes elemzése rámutatott arra a tényre, hogy a válság hogyan mutatkozik meg a könyvpiaci szereplők működésében, és milyen hatással lehetnek az induló kiadó életére.68hukönyvpiackönyvkiadásKönyvpiac helyzete Magyarországon 2011-benEgy könyvkiadó üzleti tervén keresztülDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment