Pólya, ÉvaDékány, Sándor2020-05-132020-05-132020-05-07http://hdl.handle.net/2437/287115A szakdolgozat a marketing, azon belül főleg a marketingkommunikáció fontosságára kíván rávilágítani az olyan non-profit szervezetekben, mint az oktatási intézmények. A fő témaköreibe tartozik marketing-mix elemeinek gyakorlati implementációja. Ezen felül a piacszegmentálással, és célpiac meghatározásával is foglalkozik a szakdolgozat. A célpiac igényeinek és szokásainak feltárását, valamint jelenlegi fogyasztok elégedettségének felmérését megcélzó kérdőív kiértékelése kapcsolódott a témához. Az eredményekből kapott javaslatokkal, következtetésekkel zárul.59humarketingmarketingkommunikációoktatásA marketingkommunikáció eszközeinek alkalmazása oktatási intézményekbenThe application of marketingcommunications in educational institutionsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány