Fehér, AndrásSzabó, Ádám2015-11-272015-11-272015http://hdl.handle.net/2437/219433Diplomadolgozatomban az angol labdarúgó ligát, a Barclays Premier League-et, mint kedvenc labdarúgó bajnokságomat, kedvenc labdarúgó csapatomnak (Arsenal) a bajnokságát vizsgáltam annak tükrében, hogy hogyan lehet a Premier League üzleti modelljét integrálni a magyar labdarúgás vonatkozásában. Diplomadolgozatom szakirodalmi áttekintésében a sportmarketing területét érintő fogalmi meghatározások után áttértem a Premier League-re, és egy rövid áttekintés után végrehajtottam az üzleti működének bemutatását, szemléltettem a gazdasági erőfölényét az üzleti bevételeinek feltérképezésével, illetve a labdarúgás hivatalos piacainak vizsgálatánál is kitértem a PL piacának jellemzőire, majd egy konkrét labdarúgó csapatnak, az Arsenalnak az üzleti modelljét mutattam be.80enCC0 1.0 Universalsportmarketinglabdarúgásüzleti modellA Premier League üzleti modelljének integrálási lehetőségei a hazai labdarúgás vonatkozásábanThe business model of Premier League's integration opportunities in terms of Hungarian footballDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány