Soós, MihályBándi, Boglárka2023-04-262023-04-262023-04-25https://hdl.handle.net/2437/350884Dolgozatomban a 21. századi kutyatulajdonosok tápvásárlási szokásait vizsgáltam. Bemutattam a kutyák eredetét, egészséges táplálását, majd összekapcsoltam magával a marketing témakörével és bemutattam, hogy erre a piaci szegmensre melyek a legjellemzőbb marketingkommunikációs eszközök. Kutatásom célja az volt, hogy megismerjem milyen szempontok alapján hozzák meg a gazdik a döntéseiket, azzal kapcsolatban, hogy milyen eledelt vásárolnak a kutyáiknak. Továbbá kérdéseket tettem fel arra vonatkozólag, hogy milyen külső tényezők és szemléletmódok befolyásolják őket a döntési folyamataikban. Végül, de nem utolsó sorban arra is kíváncsi voltam, hogy mennyire jelenik meg az egészségtudatosság és a felelős állattartás a vizsgált kutyagazdik körében.69hukutya, kutyaeledel, marketingkommunikációSzáraz kutyaeledel vásárlási szokások vizsgálataStudy of dry dog food purchasing habitsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing