Fehér, AndrásNagy, Judit2017-05-022017-05-022017-04-28http://hdl.handle.net/2437/238850A legfőbb célkitűzésem az volt. hogy megvizsgáljam a Szicsek Pálinkafőzde Kft. ismertségét, valamint szemléltessem az adott céget. Kutatómunkám során a marketingkutatás két alapvető módszerét a szekunder és primer módszereket használtam fel. Szekunder eszközök segítségével (könyvek, folyóiratok és internet) a szakirodalmi részben kifejtettem a pálinka és a pálinkafőzés történetét. Említést tettem a pálinkafogyasztási szokásokról és a pálinka-előállító vállalkozásokról. Bemutattam a pálinka fajtákat és a magyar eredetvédett pálinkákat. Ezt követően kitértem a marketingre általában, rávilágítottam a 4P-re és megemlítettem a márka fontosságát is.61hupálinkafőzdepálinkamarketingmárkaSzicsekA Szicsek Pálinkafőzde Kft. marketingtevékenységeDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing