Kiss , MariettaRácz, Adél2024-06-182024-06-182024-04-26https://hdl.handle.net/2437/373528Manapság talán senkinek sem kell bemutatni a streaming szolgáltatók mibenlétét, főként, ha a fiatalabb korosztályt tekintjük, úgymint az Y és a Z generáció képviselőit. Ezen korcsoportba tartozók számára az elmúlt években szinte természetessé vált, hogy legalább egy előfizetéssel rendelkezzenek a streaming platformok valamelyikén. Diplomadolgozatom célja, hogy jobban megismerjem a fogyasztók számára fontos tényezőket a streamingszolgáltatók az over-the-top hagyományos televíziózással szembeni választása során, illetve arra keresem a választ, hogy a generációk közötti különbségek hatással vannak-e a fontosnak tartott tényezőkre. Célkitűzéseim között szerepelt, hogy megvizsgáljam a négy, általam választott streaming szolgáltató platform közösségimédia-jelenlétét, valamint a fizetett keresőhirdetésekhez kapcsolódó tevékenységüket. A négy platform a Netflix, az HBO Max, a Disney+ és a SkyShowtime voltak. Ezen felül a feltáró kutatás segítségével információt kívántam szerezni a felhasználók ezen platformokhoz kapcsolódó attitűdjéről is.61hustreaming, online marketing, fogyasztói attitűdMagyarországon jelenlévő streaming-szolgáltatók marketingtevékenységének és a fogyasztók irányukba mutatott attitűdjének összehasonlító vizsgálataComparative study of the marketing activities of streaming service providers in Hungary and the attitude of consumers towards themKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.