Kormos, AttilaKiss, Emese2014-12-182014-12-182014-12-17http://hdl.handle.net/2437/202823Munkámban az újonnan bevezetett Nat. és kerettantervek alapján megalkotott, Száray Miklós által szerkesztett, 2014-ben kiadott 9. osztályos történelem tankönyv elemzését végeztem el. A jogszabályi változások ismertetése után rátértem azok gyakorlati megvalósításának problémáira, majd a tankönyv egyes részeit vettem górcső alá, különböző vizsgálati szempontok alapján. Végül következtetést vontam le arra vonatkozóan, hogy az újonnan behozott változtatások mennyire lehetnek működőképesek. 20hutankönyvelemzésSzáray Miklós9. osztálytörténelemA Száray-féle 9. osztályos történelem tankönyv elemzése a 2012. évi változások tükrébenDEENK Témalista::NeveléstudományDEENK Témalista::Történelemtudomány