Szerepi, SándorKenyeres, Dániel2017-10-112017-10-112017-10-10http://hdl.handle.net/2437/244157Nehéz azokat az újkeletű ismereteket elsajátítani azokról az eszközökről, amiket a globalizáció miatt létrejövő információs társadalom számára állítanak elő. A számítógépek felfedezésével hazánkban is megjelentek a videójátékok és azoknak rajongói, akik évről évre egyre csak gyarapodnak. Szakdolgozatomban a Debrecen térségében fennlelhető "gamer" közösséget vizsgáltam meg annak érdekében, hogy kiderítsem szubkultúráról van szó vagy sem? A negatív sztereotípiák, amelyekről már mind hallottunk vagy akár megvan a véleményünk igazak-e vagy cáfolandóak? Van-e összefüggés a magyarországi Youtuberek és a videójátékok világa között, mekkora hatásfokról lehet beszélni? Mi a helyzet az e-sporttal? Szakdolgozatomban ezekre a kérdésekre adok választ történelmi áttekintéssel együtt.49huDebrecenGamerSzubkultúraDebreceni Gamer SzubkultúraDEENK Témalista::Neveléstudomány