Szigeti, OrsolyaPákozdi, Ágnes2014-10-312014-10-312014-10-31http://hdl.handle.net/2437/199531Szakdolgozatomban részletesen elemeztem a gyerekek fogyasztói, vásárlói szokásait illetve azt, hogy milyen összefüggésbe hozhatóak ezek a reklám befolyásoló szerepével. Dolgozatom során tanulmányoztam a célcsoportot, korcsoportonként vizsgáltam a gyerekek és a reklám kapcsolatát és feltártam azt, hogy mennyi reklámmal kell szembenézni a fiataloknak. Írtam az információs forradalom veszélyeiről, a különböző reklámozási technikákról, bemutattam a gyerekek vásárlás során betöltött szerepét. Vizsgáltam a fiatalok és a zsebpénz kapcsolatát, részleteztem a szülők és az iskolai pedagógia kontaktusát. Beszámoltam a médiaoktatásról Magyarországon. Célom az volt, hogy felmérjem a gyerekek fogyasztói szokásait, kitérjek a szülőkre való befolyásolásra, zsebpénz általi vásárlásokra. A kutatás során kapott eredményeket megvizsgálva következtetéseket vonjak le és esetleges javaslatokat tegyek az adott téma tekintetében.60hugyermeknevelésgyermekekfogyasztói szokásreklámA gyerekek fogyasztói, vásárlói magatartásának vizsgálata, döntéseiket befolyásoló tényezők elemzéseExamination of the consumer and customer behaviour of children, analysing the factors which influence their decisions.DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány