Kondé Zoltánné Inántsy- Pap, JuditBékési, Tekla2019-05-032019-05-032019-03-31http://hdl.handle.net/2437/266891Kutatásom négy kulcsfogalom köré szerveződik. Ez nem más, mint a kisiskoláskor, kötődés, teljesítménymotiváció és az énkép. Kutatómunkám elsődleges célja a kötődés és teljesítménymotiváció kapcsolatának vizsgálata 9 és 10 év közötti kisiskolások körében. Feltételezhető, hogy a biztonságosabb kötődési mintázat magasabb igényszinttel jár együtt. Továbbá megvizsgálom az előző két tényező énképre gyakorolt hatását. Végül pedig a kötődés, énkép, teljesítménymotiváció és az iskolai eredményesség összefüggéseit tárom fel. Ez utóbbit a tanuló előző év végi magatartási, szorgalmi osztályzata és tanulmányi átlaga alkotja. Vélhetően a kötődés biztonságosabb volta, magasabb igényszint és az ezekhez szorosan kapcsolódó pozitívabb énkép jobb tanulmányi eredményeket, iskolai előremenetelt eredményez.37huénképkötődésteljesítménymotivációkisiskoláskoriskolai eredményességAz énkép, a kötődés és teljesítménymotiváció kapcsolatának vizsgálata kisiskolások körébenAz anorexia nervosa és reziliencia kapcsolata, a szülői bánásmód tükrébenÉrzelmi intelligencia, humorstílus és a kiégés összefüggései tanárok körébenHumor-avagy a munkahelyi kiégés ellenszere? A kiégés vizsgálata az alkalmazott humorstílusok függvényében orvosok körébenDEENK Témalista::Pszichológia