Kálai, SándorPapp, Zsófia2025-06-302025-06-302025https://hdl.handle.net/2437/395036Záródolgozatomban a debreceni művészeti fesztiválok (Campus Fesztivál, Deszka Fesztivál) kommunikációs és marketing stratégiáit, szervezési folyamatait, és közvetítési közegeit járom körbe tüzetesebben a szervezői oldal felől. A témának napjainkban kifejezetten nagy aktualitását érzem, hiszen a social media platrofomokon megnövekedett jelenlétből kifolyólag egyre több csatornán kell eljutnia a szervezőknek a közönséghez. Ehhez számos marketing kommunikációs eszközt kell ismerniük és használniuk, hogy minél több embernek felkeltsék az érdeklődését és sikeresen lebonyolíthassák rendezvényeiket. Tudniuk kell, hogy ki a célközönség, kit szeretnének látni a rendezvényükön, ismerniük kell annak a közönségnek a szokásait és tudni, hogy mely médiumok által tudják a legkönnyebben elérni őket. Képben kell lenniük a legfrissebb trendekkel, legismertebb és legnépszerűbb fellépőkkel, valamint a fesztivállátogatási szokásokkal. Dolgozatomban a fesztiválokon dolgozó szervezői csapat beszámolói alapján kitérek arra, hogy milyen kommunikációs stratégiák, marketing reklámok és szervezői képességek szükségesek napjainkban egy sikeres fesztivál létrejöttéhez .30hufesztiválkommunikációrendezvényszervezésmarketing stratégiákkulturális fesztiválszervezésDebrecen művészeti fesztiváljainak feltérképezése a marketingkommunikáció szempontjábólMűvészetekHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.