Mező, KatalinDarókné Pál, Zsuzsa Katalin2021-04-282021-04-282021-04-28http://hdl.handle.net/2437/307687A dolgozat a S.M.ART képességdiagnosztikai programra fókuszál. Az első részben a képesség legfontosabb tartalmainak elemzésére került sor. Felvázoltuk a képesség elméleti alapjait. Áttekintettük a főbb képességrendszereket, megvizsgáltuk az iskolát kezdő gyermekek jellemzőit. Sorra vettünk több képesség azonosító programot. Részletesen bemutattuk a S.M.ART művészeti diagnosztikai eszközrendszer felépítését, használatát, feladattípusait és az általa kínált továbbhaladási lehetőséget. A dolgozat második részében a S.M.ART képességdiagnosztikai programban található szülői kérdőíven és a gyermekek számára készített kognitív teljesítményteszten alapuló kutatás eredményeinek elemzésére került sor.35 oldalhutehetséggondozásS.M.ART diagnosztikaA S.M.ART diagnosztikai programDEENK Témalista::Neveléstudomány