Bujdosó, GyöngyiGácsi, Rita Rebeka2020-11-232020-11-232020http://hdl.handle.net/2437/298891Szakdolgozatomban egy fiktív cukrászda online bevezetését terveztem meg online marketing eszközökkel. Napjainkban egyre fontosabb az online jelenlét a vállalkozások számára. Szakdolgozatom két nagy részből áll. Az első rész az online jelenlét fontosságáról és online marketing elemek ismertetéséről szól. Online marketingen belül ismeretetem a tartalommarketinget, a közösségi média marketinget, a keresőmarketinget, felhasználói élmény tervezését. Felépítem cégünk marketing stratégiáját, melyhez kijelölöm célcsoportunkat. Második részében pedig bemutatom a marketing elemek alkalmazását és a fejlesztett oldal megvalósítását. Bemutatom az oldal fő funkcióit.46huwebfejlesztésonline marketingwebdesignFiktív cukrászda online bevezetése marketing eszközökkelDEENK Témalista::Informatika