Kiss, MariettaKiss, Beatrix Anna2022-04-212022-04-212022http://hdl.handle.net/2437/331044Szakdolgozatom központi témájának egy olyan területet választottam, amely egyre inkább foglalkoztatni kezdi az embereket, és a technológia villámgyors fejlődése közepette lassan azt vesszük észre, hogy elkerülhetetlen módon fogja átszőni életünk mindennapjait. Dolgozatomban a technológiai innovációk és az online marketing területeinek ötvözeteként a kiterjesztett és virtuális valóság technológiák témáját dolgoztam fel abból az aspektusból, hogy milyen módon lehet ezen technológiákat online marketingkommunikációs eszközként alkalmazni. Dolgozatom központi kérdéseként arra kerestem a választ, hogy egy virtuálismarketing-rendszer online marketingkommunikációs eszközként alkalmazva magasabb vásárlói élményt tud-e nyújtani, mint a hagyományos online marketing eszközök. Kutatásom során egy virtuálismarketing-rendszer összehasonlítása történt meg online katalógusokkal személyes megkérdezés során, majd a kapott eredmények kiértékelése után választ kaptam minden, e témát felölelő kérdésemre.66humarketingonline marketingvirtuális valóságonline marketingkommunikációs eszközA virtuális és kiterjesztett valóság technológiák alkalmazása online marketing eszközkéntApplying virtual and augmented reality technologies as an online marketing toolmarketingonline marketingvirtuális valóságonline marketingkommunikációs eszköz