Erdei, GáborKovács, Gyula József2021-04-262021-04-262021-04-24http://hdl.handle.net/2437/307396Az egész életen át tartó tanulásnak beleértve a munkahelyi képzést és tanulást is, nagy szerepe lesz a XXI. században. A vállalatoknak, hogy megfelelően tudjanak reagálni a világban történő változásokra, optimális tudásátadást kell biztosítaniuk a munkavállalóknak. A tavalyi évben megjelent koronavírus, nagyon sok ember életét megváltoztatta szerte a világban. A magyarországi Decathlon sportáruház munkahelyi képzései se voltak kivételek ez alól. A hagyományos, megszokott jelenléti oktatások beszüntetésre kerültek és helyettük online képzések jelentek meg a cégnél. A kutatásomban arra kerestem a választ, hogy a dolgozók, hogyan viszonyulnak a megváltozott szituációhoz, és hogyan képzelik a vállalat jövőjét. Lehetséges-e hogy az online képzések bele integrálódnak a magyarországi Decathlon képzési rendszerébe?53hufelnőttképzésmunkahelyi tanulásmunkahelyi kutatásélethosszig tartó tanulásA munkahelyi tanulás Magyarország piacvezető sportszerforgalmazó cégén keresztülDEENK Témalista::Neveléstudomány