Pribula, LászlóCsuth, Imre József2014-02-072014-02-0720142014-02-07http://hdl.handle.net/2437/179975A televíziós reklámok szabályozásának története, és a jogi szabályozási környezet bemutatása. A reklámszerződés elemei, sajátosságai. A reklámjogviszony alanyainak és azok céljainak ismertetése. Az egyes reklámtípusok előnyei, hátrányai, és az azokra vonatkozó külön szabályok ismertetése a Grt. és az Mttv. alapján. A két jogszabály által védett értékek és a reklámtilalmak. A TV-műsorok reklámok miatti megszakítása. A terület önszabályozásának intézményrendszere. A Reklámetikai Kódex szabályanyaga.50hutelevízióreklámreklámtörvényreklámjogjogi szabályozásmédiajogA TV-reklámok szabályozásaDEENK Témalista::Jogtudomány::Polgári jog