Oláh , SzabolcsKiss , Petra2025-06-302025-06-302025-04-07https://hdl.handle.net/2437/395031A dolgozatom témája, hogy egy általam kedvelt globális márka - esetemben a L’Oréal - kommunikációs és társadalmi szerepvállalási tevékenységein keresztül, hogyan jelenik meg a női egyenjogúság kérdése. Az aktualitása és relevanciája abban rejlik, hogy a vásárlók körében ma már fontos szemponttá vált egy termék vagy szolgáltatás kiválasztásánál annak tulajdonsága mellett az adott márka társadalmi ügyekért való kiállása is. A női egyenjogúság kérdéskörének elemzése egy olyan perspektívából, amely túlmutat a szimpla marketingkommunikáción. Egy nagy márka felhasználja hírnevét és erőforrásait a nők társadalmi szerepeinek támogatására és a női esélyegyenlőség előmozdítására, hogy egy jobb/élhetőbb világ létrehozásához hozzájáruljon, és másokat is motiváljon arra, hogy szintén tegyék ezt.38 oldalhuL'Oréal, női egyenjogúság, empowerment, CSR, issue menedzsment, brand actA női egyenjogúság mint vállalati érték(A L'Oréal társadalmi felelősságvállalása)TársadalomtudományokHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.