Mező, FerencMolnár, Fruzsina Eszter2017-04-132017-04-132017-04http://hdl.handle.net/2437/238043A dolgozat központi témája a személyiségfejlesztés és szociáliskompetencia fejlesztés az általános iskolás kiskamasz gyerekek körében. A dolgozat első fejezeteiben a téma elméleti háttere, második felében pedig egy fővárosi általános iskola 5. osztályában vezetett szociális kompetenciákat fejlesztő, mentálhigiénés csoportmunka folyamata kerül bemutatásra. A dolgozat összegzéseképp elmondható, hogy a gyermekek személyiségének fejlesztésére adott és alkalmas színtér az iskola. Fontos, hogy szakértelemmel, odafigyeléssel és tudatosan folyjon a diákok önismeretének formálása.35huszociometriakiskamasz korcsoportszemélyiségfejlesztésCsoportkohézió megerősítése és személyiségfejlesztés kiskamasz korbanEgy általános iskolai személyiségfejlesztő csoport foglalkozásainak bemutatásaDEENK Témalista::Neveléstudomány