Kun, András IstvánBudinszky, Xénia Krisztina2024-01-092024-01-092023-10-24https://hdl.handle.net/2437/364765A Szallas.hu Zrt. egy vezető magyarországi szállásközvetítő és turisztikai platform, amely kiterjedt szolgáltatásokat kínál az utazóknak. A kutatás elsődleges kérdése az volt, hogy vajon van-e igény a Szallas.hu dolgozói körében, hogy a négy napos munkahétre áttérjen a cég. A vizsgálat során a következő fontos kérdés, ami megfogalmazódott, hogy vajon a dolgozók jobb kikapcsolódási és pihenési lehetőségei a hosszabb hétvégék miatt befolyásolják-e a munkavállalói elkötelezettséget. Az elkészült interjú során azt is megtudtuk, hogyan áll a kérdéshez a cégcsoport részéről a HR vezető, és mint kiderült, meglehetősen szkeptikusan, nem ezt az irányt kívánják kitűzni a cégcsoport számára. Az alkalmazottak és a vezetőség támogatása, átlátható kommunikáció és folyamatos visszajelzések meghatározóak lesznek, ha a Szallas.hu el akarja érni a négy napos munkahét sikeres bevezetését. Jelenleg a cég inkább más rugalmas munkavégzési lehetőségeket vizsgál, miközben nyitottak a jövőbeli változásokra és fejlesztésekre a munkaerő és a cég hatékonyságának növelése érdekében.65hunégynapos munkahétSzallas.humunkavállalóA négynapos munkahét bevezetésének kérdése a Szallas.hu-nálIntroduction of the four-day work week az Szallas.huDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsmentHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.