Piros, EdinaFehér, András2020-07-092020-07-092020Táplálkozásmarketing. -7 : 1 (2020), p. 67-78. -Táplálkozásmarketing. - 2064-8839. - 2631-13802064-88392631-1380http://hdl.handle.net/2437/291039Az élelmiszer-vásárlói magatartás vizsgálata online környezetben: Szakirodalmi áttekintésmagyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapbanopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM086943TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttp://taplalkozasmarketing.com/wp-content/uploads/05_Piros-Feh%C3%A9r-_Az-%C3%A9lelmiszer-v%C3%A1s%C3%A1rl%C3%B3i-magatart%C3%A1s-vizsg%C3%A1lata-online-k%C3%B6rnyezetben-%E2%80%93-Szakirodalmi-%C3%A1ttekint%C3%A9s.pdfhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/7/1/52020-07-11