Gályász, JózsefLilik, Zsolt2011-05-272011-05-2720112011-05-27http://hdl.handle.net/2437/108864Az ISO 9001 szabvány szerint kialakított minőségirányítási rendszer, 2007 decemberétől tanúsított minőségirányítási rendszer. Bizonyítja, hogy képes folyamatosan az alkalmazandó jogszabályok és az ügyfelek követelményeinek megfelelő szolgáltatásokat nyújtani. A rendszer alkalmazása és a rendszer folyamatos fejlesztése útján próbálják az ügyfelek elégedettségét növelni. A Hivatalon belül működő minőségbiztosítási rendszer egyik fő pontja tehát, az ügyfél- és szolgáltatás központú működés megvalósítása. A szolgáltatás nem anyagi dolog, nem raktározható, nem lehet rajtuk utólagosan javítani. Azt tapasztaltam, hogy a Kirendeltségen dolgozó alkalmazottak, a lehetőségekhez mérten mindent megtesznek, hogy teljesítsék a szabványban előírtakat. Ismerik a jogszabályokat, a meghatározott minőségcélokat és munkájuk során ezek betartásával járnak el.40huminőségMezőgazdasági és Vidékfejlesztési HivatalISO 9001ügyfél elégedettség fontosságaA minőség, azon belül az ügyfél elégedettség fontossága, a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési HivatalnálDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsmentno_restriction