Bujdosó, GyöngyiMarcsek, Gyula2025-06-262025-06-262025https://hdl.handle.net/2437/394810Szakdolgozatom fő célja, hogy bemutassam egy fiktív vállalkozás digitális jelenlétének tudatos megtervezését és megvalósítását. Ennek keretében elsődleges feladatom a vállalkozás webhelyének a megtervezése és elkészítése volt, amelyhez a HTML, CSS, PHP, JavaScript programnyelveket alkalmaztam. A szakdolgozatom második fő irányvonala a digitális marketingstratégia kidolgozása volt. Ennek során bemutattam, hogy milyen marketingeszközöket érdemes alkalmazni. A közösségi média marketing napjainkban az egyik legfontosabb eszköz a márkák számára, így kiemelt szerepet kaptak a Facebook- és Instagram-oldalak létrehozása, kezelésük stratégiájának kialakítása, valamint folyamatos tartalomgyártás. Az e-mail marketing szintén hasznos eszköz a közvetlen kapcsolattartásra a vásárlókkal. Erre a célra a MailChimp platformot használtam, amely lehetőséget biztosít hírlevelek, automatikus válaszüzenetek és kampányok könnyű létrehozására, valamint eredményeik nyomon követésére. A rendszeres, releváns tartalmakat tartalmazó hírlevelek segítenek a vásárlók megtartásában, a vásárlói lojalitás erősítésében, valamint az új ajánlatok, események hatékony kommunikációjában. Összességében a szakdolgozatom célja egy teljes körű, gyakorlatorientált projekt bemutatása volt, amely során egy induló vállalkozás digitális alapjainak megtervezését és kivitelezését végzetem el, figyelembe véve a mai marketingtrendeket és technológiai lehetőségeket.42huWebbdesignWebfejlesztésDigitális marketingKezdő vállalkozás webhelyének tervezése és fejlesztése, digitális marketingjének a felépítéseInformatika::SzámítógéptudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.