Szűcs, Róbert SándorÓcsainé Bartalos, Klára Katalin2021-10-212021-10-212021-10-21http://hdl.handle.net/2437/323211A szakirodalomban a turizmus alapfogalmain túl az utazás és a boldogság közötti összefüggést, majd a márkahűség kérdéskörét tanulmányoztam. A hazai turisztikai tendenciákat a kezdetektől napjainkig vizsgáltam, beleértve a COVID-19 járvány okozta változásokat. A magyar trendek tükrében elemeztem a Bózsvai nyári tábort, mennyiben követi azokat vagy tér el tőlük. A marketing stratégia és márkahűség kiépítésében segít a piac feltérképezése, a SWOT analízis, a szolgáltatás egyediségének (USP) megfogalmazása, a megfelelő pozícionálás és célzás, így ezekre is szántam figyelmet. A tábor vendégkönyvei, a honlap kimutatásai és a Facebook oldal adatai és egyéni tapasztalataim alapján mélyrehatóbban is megvizsgáltam a folyamatokat. A vendégek utazási szokásait, a marketingkommunikációs eszközök hatékonyságát és az elégedettséget saját készítésű kérdőív segítségével mértem fel.65huturizmusmarketingüdülőtáborTendenciák a magyar turizmusban és a marketing szerepe a márkahűség kialakításábanEgy nyári üdülőtábor elemzéseTenedencies in the tourism of Hungary and the place of the marketing in the brand loyalty- Analysis of a summer campDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány