Sebestyén, AttilaSebestyén, AttilaSzabó, EszterSzabó, Eszter2022-04-152022-04-152022-04-14http://hdl.handle.net/2437/330730A mai világban már elkerülhetetlen, hogy valaki ne legyen felhasználója a közösségi médiának Gondolok itt a Facebookra, Instagramra, Tik-Tokra és más platformokra. A fiatalok, vagyis a húszas éveiben járó generáció ezen nő fel. Videókat gyártanak, lájkokat gyűjtenek, képeket osztanak meg, beszélgetnek, chatelnek, videóhívást indítanak egymással. De vajon jó ez? Jó nekik, hogyha egy-egy kép láttán néha azt gondolják, hogy ők nem érnek ennyit? Vagy éppen az ellenkezője történik: motivációt kapnak? Manapság a hírességek, celebek és influenszerek megtalálhatóak a különböző platformokon. Képeket tesznek közzé, amelyekkel vagy bátorítanak minket, vagy egy terméket mutatnak be, vagy éppen csak szórakoztatás céljából teszik fel őket. Több százezres-milliós követőtáborral rendelkeznek, melynek tagjait valamilyen úton módon befolyásolják.42huinfluenszer, marketing, Z, nemzedékinfluenszer, marketing, Z, nemzedékAz influenszer marketing hatása a Z nemzedékreDEENK Témalista::TársadalomtudományokDEENK Témalista::Társadalomtudományok