Szász, TiborNagy, Ágnes2009-09-212009-09-2120092009-09-21http://hdl.handle.net/2437/89222a fenntartható fogyasztás fogalmának tisztázása, elhelyezése a fenntarthatóságban, milyen területeket érint, és milyen stratégiák léteznek a megvalósításához. A magyar vállalatok környezettudatosságának elemzése, milyen tényezők befolyásolják, milyen alapelveket kell vagy kellene követniük, és a környezettudatos vállalatirányítási rendszer eszközeinek a bemutatása. A fogyasztók felelősségének vizsgálata, kitérve a befolyásoló tényezőkre, a környezettudatosság összetevőire, végül a környezettudatosság jelenlétének vizsgálata a vásárlás folyamatában. Az állam, a média és a civil szervezet szerepének górcső alá vétele a fenntartható fogyasztásban.52hufenntartható fogyasztásCSRkörnyezettudatos vállalatirányítási rendszerkörnyezettudatosságkörnyezettudatosságot befolyásoló tényezőkA környezettudatos vállalatirányítás és fogyasztói magatartás szerepe a fenntartható fogyasztásban