Földi, KataRetterné Bíró, Judit2020-05-132020-05-132020-05-07http://hdl.handle.net/2437/287129Dolgozatomban választ keresek arra, hogy a hazai autóértékesítés piacának fogyasztói milyen szempontok, preferenciák alapján hozzák meg fogyasztói döntésüket. Bemutatom a marketing mix jelentőségét, a fogyasztói magatartás folyamatát valamint elemzem az ezt befolyásoló tényezőket. Áttekintem az autózás történetét. A 2008-as gazdasági válság autóértékesítésre gyakorolt hatását vizsgálom. Összehasonlítom az új és használt autók előnyét és hátrányát és foglalkozom a külföldi behozatal sajátosságairól. Saját kérdőív segítségével az autókereskedés ügyfelei körében vizsgálom az autókereskedési szokásokat.81huhasználtautókereskedésfogyasztói szempontokmarketingA Smiley Mobil használtautó vállalkozás fogyasztói szempontú elemzéseConsumer analysis of Smiley Mobil user car companyDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány