Lőrinczi, KrisztiánCsicsószki, Dóra2013-05-242013-05-242013-05-242013-05-24http://hdl.handle.net/2437/169179Dolgozatom az Adu cégnek a marketing stratégiáját mutatja be.Az első részében bemutatom a marketing és a stratégia kapcsolatát. Ezt követően ismertetem a vállalatot, és a termékek leírása után a marketing-mix elemeit a vezető terméken keresztül vizsgálom. A marketingkommunikációt részletesebben tárgyalom, kiemelve azokat az eszközöket, amiket az Adu főként alkalmaz, hogy információt juttasson el a fogyasztókhoz. A vizsgálat során feltárt információk segítségével megteszem az értékelést, ami megmutatja, hogy a marketingstratégia milyen arányban járul hozzá a cég sikeres szerepléséhez.52humarketing stratégiaAz Adu marketing stratégiájaMarketing strategy of AduDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketingrestricted