Hernádi, LászlóTóth, Imre Bence2012-11-142012-11-1420122012-11-14http://hdl.handle.net/2437/150141Diplomamunkám fő témája a vállalati növekedés és a nemzetközi piacra lépés lehetőségeinek vizsgálata. Milyen tényezők segítik elő a vállalat terjeszkedését vagy melyek hátráltatják? Mikor érdemes nemzetközi piacra lépni? Miért van szükség erre? A következő nagyobb fejezetben az internetes kereskedelmet vizsgáltam, azon belül is hazán piacvezető online szállásközvetítő portálját, a szallas.hu-t. Ez egy rendkívül dinamikusan fejlődő cég, mely árbevételét az elmúlt 4 évben több, mint százszorosára növelete.55huvállalatinövekedésA vállalati növekedés és a nemzetközi piacra lépés lehetőségeinek vizsgálataDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::VállalatgazdaságtanDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment