Dajnoki, KrisztinaKoczák , Vivien2024-06-192024-06-192024-04-24https://hdl.handle.net/2437/373782A kutatás célja, hogy hazai és nemzetközi szakirodalmak alapján átfogó képet adjon a romák munkaerőpiaci helyzetéről, különös tekintettel az oktatásra, tehetséggondozási lehetőségekre. Emellett saját kutatás keretében célom feltárni a roma szakkollégiumok sajátosságait és a márkaépítés elemeit. A kutatás végső célja olyan következtetések és javaslatok megfogalmazása, melyeket a roma szakkollégiumok hasznosítani tudnak a gyakorlatban. A kutatás során arra keresek választ, hogy az intézménytípus milyen értékeket képvisel, hogyan tudnak a hallgatók ezzel azonosulni, miként kívánják a vezetők ezt közvetíteni és hogyan jelenik ez meg az intézmények weboldalán. A célok megvalósítása, illetve a kutatási kérdések megválaszolása érdekében különböző módszereket alkalmaztam, hogy komplex képet kapjak a roma szakkollégiumok megítéléséről.61huromaroma szakkollégiumhátránykompenzációbrandingRoma szakkollégiumok márkaépítés sajátosságai az észak-magyarországi régióbanBranding specifics of gypsy vocational colleges in the northen hungary regionTársadalomtudományokHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.