Fodor, SzilviaKovácsné Nagy, Tünde2021-05-072021-05-072021-04-13http://hdl.handle.net/2437/309082Kutatásom témája a különböző iskolatípusok végzős osztályainak kreatív klímája, osztálylégköre és az osztályokban tanuló diákok jólléte, teljesítménye és nem utolsó sorban társas kapcsolatai a kortársakkal és a pedagógusokkal. Összességében úgy gondolom, hogy a pozitív pszichológia hatással lehet az iskolákban tanuló diákokra is. Fontos lehetőség lenne, hogy minél előbb kialakuljon a pozitív légkör és a kreatív klíma is, hiszen ezzel az iskolákban dolgozó pedagógusok munkáját is meg lehetne könnyíteni. Ezen két tényező a jólléttel együtt növeli a diákok empatikus képességeit, optimizmusát és együttműködő képességét is.39hupozitív pszichológiaosztálylégkörkreatív klímaPozitív érzelmi kapcsolatok a végzős diákok körébenA női nemi sztereotípiák jelenléte a nőkről szóló viccekben és a nők önértékelésébenMi állhat a háttérben? A kóros elhízás az evészavarok palettájánA stressz és a stresszkezelés formái a középiskolás fiatalok körébenDEENK Témalista::Pszichológia