Buda, AndrásMarinó, Sándor2021-04-202021-04-202021http://hdl.handle.net/2437/306256Napjainkban egyre nagyobb térhódítása van az IKT eszközöknek, így az oktatás területén is egyre több hagyományos tanítási technika, módszer kiváltását, továbbfejlesztését oldják meg ezen eszközök használatával. A mérés-értékelés területén is egyre több ilyen fejlesztést figyelhetünk meg. A szakdolgozatom első felében a matematika tudáskörében járok utána, hogy milyen diagnosztikus mérési lehetőségek vannak, mellyel a tanulók képességeiről részletes képet kaphatunk. A dolgozat második részében egy elemi matematikai készség, a műveleti sebesség két fejlesztési módszerét hasonlítom össze, eredményesség szerint, hogy vajon ezen a területen a hagyományos papír alakú módszer kiváltható-e, továbbfejleszthető-e a rendelkezésre álló digitális eszközökkel.42huműveleti sebesség mérés fejlesztésA műveleti sebesség mérése, és fejlesztési lehetőségei a Mikepércsi Hunyadi János Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában