Kondor, RitaPiri, Mátyás2023-05-052023-05-052023-05-14https://hdl.handle.net/2437/351907A dolgozat a 2020-ban bevezetett duális képzés és az építőipari piac, valamint a szakmai oktatás kapcsolatát vizsgálja több, mint egy éves időtávlatban, hangsúlyt fektetve azokra a nehézségekre, amelyek ezen rendszer bevezetésével felszínre kerültek. Ezek szerint legfőbb problémák: a gyakorlati hely földrjajzi elhelyezkedése, elmélet és gyakorlat oktatásának szinkronizálása, vizsgázatás kérdései, gyorsan változó piac - statikus szabályozás. Egy lehetséges megoldásként a dolgozat a tematikus mátrix modellt vizsgálja, amely az elmélet és gyakorlat egyidejű összekapcsolását helyezi a fókuszpontba. Habár a modell kezdeti fázisában van, fenti problémákra egy hatékony megoldásnak bizonyul.48huszakképzés, építőipar, piacAz oktatás és piac kapcsolata az építőiparbanDEENK Témalista::Neveléstudomány